Re: Problem z operatorem w malym miescie.

Autor: Robert asmax (djrobson_at_tenbit.delete.pl)
Data: Thu 04 Mar 2004 - 17:11:02 MET

Użytkownik "Zbigniew Sikora" <zs_at_hor.net.pl> napisał w wiadomości

> Ale coś napisane w regulaminie jednak być musi. Mapowanie portów na
routerze
> klienta jest de facto umożliwieniem ustawienia przez klienta serwera.
Jeśli
> usługa tego nie przewiduje to niestety trudno. Ale dość dziwaczna jest
> procedura, w której wymaga się od klienta dostarczenia własnego sprzętu,
> który później jest wyłączony spod jego kontroli. Tego kompletnie nie
> rozumiem i zdecydowanie odbiega to od przyjętych standardów.

No wlasnie niema nic na temat. Jesli dobrze zrozumialem, to stawianie
serwerow jest rozwiazane troche inaczej. usluga 64/64kbps jest ze zmiennym
IP, natomiast wieksze predkosci na stalym IP (PPPoE). No i czytam juz 3 raz
regulamin i umowe i dalej nic nie znajduje. Po rozmowie telefonicznej
wywnioskowalem, ze pracownik (administrator) "boi" sie,ze do 1 uzadzenia
beda sie podlaczac wiecej userow nielegalnie. Ominac to routerem problemem
nie jest, ale jakos do wiadomosci czlowiek ten przyjac tego niechce. Chcac
nawet postawic serwer (router) na linuxe, slysze odpowiedz, ze sie nieda. A
co mi z routera przed nieskonfigurowanym routerem, bezsens. Lokalny operator
powinien chyba bardziej dbac o klientow niz tepsa, co?

pozdrawiam