Re: Co z tym problemem

Autor: Szymon Sokół (szymon_at_bastard.operator.from.hell.pl)
Data: Wed 03 Mar 2004 - 22:00:02 MET

On Wed, 3 Mar 2004 21:37:43 +0100, "Michal S." <szipluk_at_poczta.onet.pl> wrote:

>Jesli to do mnie, to dzięki za uwagi, podeśle to zaświadczenie :-)

Nie, do tego, co proponował Ci odpisywanie, że nie znasz angielskiego, na list
napisany po polsku. Oczywiście, jeśli zastosujesz się do jego rady, to i do
mojej powinieneś...

--
Szymon Sokół (SS316-RIPE) -- Network Manager                                 B
Computer Center, AGH - University of Science and Technology, Cracow, Poland  O