Re: problem z dsl512

Autor: Tomasz Śląski (spam.poleci.od.razu_at_do.kosza.com.pl)
Data: Wed 03 Mar 2004 - 00:12:13 MET

Artur Frydel wrote:

> Nie dzwon na blue line, tylko wal od razu do polpaka; 0800120810
> Tam siedza kompetentni (IMO) ludzie. Pare razy mialem juz z nimi
> przyjemnosc, i na razie nie zawiodlem sie.

Śmiem wątpić. Ostatnio przez 45 minut usiłowałem zgłosić awarię routera
z.war-ar9.do.war-r4.tpnet.pl będącego po drodze z GTS do Polpaka i uporem
maniaka odmawiali przyjecia zgłoszenia i odsyłali mnie do GTS albo na 9393
tudzież 9330 :>

--
TOM TS635-RIPE
Mój adres e-mail w nagłówku, wbrew pozorom, nie jest fałszywy.