Re: upadło?ć WP

Autor: Szymon Sokół (szymon_at_bastard.operator.from.hell.pl)
Data: Tue 02 Mar 2004 - 15:41:12 MET

[----]

>Ja znam drugiego - Krzysztof Heller (do niedawna wiceminister)

Ja znam go osobiście, ale nie zaliczam do polityków, podobnie jak np. prof.
Religi. Wiceminister to jest taki szczebel, na którym czasami lądują ludzie "z
klucza", ale czasem po prostu ludzie znający się na rzeczy, bo ktoś musi
przecież coś w tym rządzie robić poza gadaniem głupot. Natomiast z polityków
sensu stricte, to jeszcze Król z KPN (podobnie jak Pawlak, był nawet członkiem
PSI).

--
Szymon Sokół (SS316-RIPE) -- Network Manager                                 B
Computer Center, AGH - University of Science and Technology, Cracow, Poland  O