Re: upad³o¶æ WP

Autor: Grzegorz Janoszka (Grzegorz.Janoszka_at_pro.onet.pl-----USUN-TO)
Data: Tue 02 Mar 2004 - 09:14:28 MET

On Tue, 2 Mar 2004 00:36:10 +0100 I had a dream that Jaroslaw Druzbinski <comnet@[> wrote:
> Owszem nie jest ale mo¿e byæ to problem polskiego Internetu. Wirtualna
> Polska jest jednym z nielicznych i najwiekszych portali w Polsce a nie
> stronami o "dupie marynie". Jej upad³o¶æ mo¿e nam u¶wiadomiæ, ¿e polski
> Internet ma jakie¶ problemy.

Nie do koñca polski internet.

Problem z p³aceniem u¿ytkowników za content jest stosunkowo nowy i
dotyczy ca³ego internetu, nie tylko w Polsce.
Z drugiej za¶ strony, o ile wierzyæ plotkom, to WP mia³a fatalne
zarz±dzanie (no kto sobie kupi³ helikopter?), inne portale chyba
jeszcze po¿yj± trochê.

--
Grzegorz Janoszka			odpowiadaj±c POPRAW adres
UWAGA, mam specyficzne poczucie humoru! Na newsach wyra¿am swoje prywatne