statystyki dot. Internetu

Autor: wieniuszka (wieniuszka_at_gazeta.pl)
Data: Sun 29 Feb 2004 - 15:45:10 MET

Po pierwsze przepraszam jesli OT, ale pomyslalem, ze Tutejsi Grupowicze moga
cos wiedziec na interesujacy mnie temat a nie mam innej koncepcji gdzie
zapytac.
A chodzi mi mianowicie o sprawe pojawiajacych sie od czasu do czasu
statystyk w rodzaju "winternecie jest juz n miliardow dokumentow" itp. -
konkretnie jaka instytucja publikuje takie informacje (a nawet bardziej:
jakie instytucje sa w tym wzgledzie wiarygodne).
I druga tego typu sprawa przy okazji: na ile (orientacyjnie) szacuje sie
laczna obietosc serwowanych dokumentow?
I czy istnieja gdzies analogiczne dane odnonie Polski?
Jestem z gory wdzieczny za przyblizenie tematu.

--
bo czy rekin jest rekinem, gdy dowodow pewnych brak?
pozdrawiam