Re: Strona Startowa

Autor: Mateusz Papiernik (mati_at_maticomp.net)
Data: Sun 29 Feb 2004 - 11:39:00 MET

NICKMaN wrote:
> Ej mam problem ze strona startowa otoz gdy wpisze wlasna w opicjach
> internetowych (np. www.wp.pl) to po ponownym uruchomieniu komputera strona
> startowa sie automatycznie zmienia na jakas wyszukiwarke typu porno

Ej mam problem bo chyba napisales nie na te grupe co trzeba bo to nie
jest problem polskiego internetu wiesz i chyba powinienes sobie pojsc
gdzie indziej bo tu ci nikt nie pomoze bo wyszkiwarki typu porno nie
naleza do zakresu dzialan problemow polskiego internetu i tej grupy

KaPeWu? ;>

--
Mati (mati_at_maticomp.net)
One man can make a difference