Re: POL34 - TPSA (nowe wieści)

Autor: tommy (Tomasz.Kokowski_at_put.poznan.pl)
Data: Sat 28 Feb 2004 - 15:13:16 MET

2004-02-28 13:40, Grzegorz Janoszka napisał :
> On Sat, 28 Feb 2004 01:11:21 +0100 tommy <Tomasz.Kokowski_at_put.poznan.pl> dreamed:
> Co to jest "wymiana kompensowana"?
> I jaki bilans wyjdzie na zero? Bilans wielkości ruchu? Pieniędzy?
> Uporu? :)

Po prostu : jesli Ty wisisz mi x, a ja Tobie y to robi sie
x-y. Znak wyniku wskazuje na platnika.

Czy TP S.A. powinna placic sieciom akademickim?
Z prawdopodobienstwem graniczacym z pewnoscia - Tak.

Siecim akademickim nigdy jednak jak sadze nie chodzilo
o taki do zywego businessu uklad. Zero to dobry wynik
nawet jesli na sieci akademickie jest teraz za malo kasy.

Taki jest sens wydawania kasy na nauke. To nigdy nie moze byc interes
kup-sprzedaj bo nauka zrobiona raz (np. sieci) daje kase wiele razy
tyle ze w "drugim", "trzecim" i dalszych obiegach.

tommy

P.S. Jesli zbyt lopatologicznie uwlaczam inteligencji grupowiczow
to oczywiscie przepraszam. Nie taka byla intencja mojej pisanimy. t.