Re: POL34 - TPSA (nowe wieści)

Autor: Tomasz Śląski (spam.poleci.od.razu_at_do.kosza.com.pl)
Data: Sat 28 Feb 2004 - 03:51:25 MET

Matias wrote:
> Chyba jeszcze nikt nie wspominał, zatem: z wiarygodnego źrodła wiem, że
> szala zwycięstwa przechyla się na stronę POL34. Będzie co najmniej peering
> na zasadach jakie panują u właściciela Tepsy - France Telecom.

Rzekłbym w stylu nowomody: "No i cool".
Jednak wszystko to trochę za późno. Ja nie mogłem sobie pozwolić na czekanie
na mannę z nieba i koncetruję się obecnie na GTS, który po drobnych i w
miarę krótkich przepychankach zapewnił mi w końcu to, czego chcę. Łącze do
Pozmana utrzymuję w tej chwili "z przyzwyczajenia". Mam kilka pomysłów, co
dalej, ale to za chwilę. Na razie pragnę odpocząć po miesiącu nieustannej
paranoi i przy okazji przejąć parę kolokacji z Crowleya, który też nie do
końca okazał się remedium na kłopoty z userami w sieci TPSA.

W nocy z soboty na niedzielę będą przepięte następne serwery, wobec czego
podpisanie umów zostało już uzgodnine i będzie okraszone stosowną ilością
piwa.

--
TOM TS635-RIPE
Mój adres e-mail w nagłówku, wbrew pozorom, nie jest fałszywy.