Re: POL34 - TPSA (nowe wieści)

Autor: tommy (Tomasz.Kokowski_at_put.poznan.pl)
Data: Sat 28 Feb 2004 - 01:11:21 MET

2004-02-27 23:19, Grzegorz Janoszka napisał :
> [...]

To akurat bylo wiadomo od dluzszego czasu, ze po zmianie
ekipy negocujacej ze strony TP S.A. nastepnym krokiem
bedzie odwolanie sie do zasad jakie obowiazuja
wlasciciela TP S.A. za granica

> No dobrze, ale co to za zasady w FT?

Peering w cenniku.
Umowa miedzyoperatorska na zasadach wymiany kompensowanej
- w praktyce bilans wychodzi na zero.

tommy