Re: ataki na sieć

Autor: Bartek Golenko (bartek_at_debian.caton.com.pl)
Data: Fri 27 Feb 2004 - 17:42:41 MET

Bohdan Horst <nexus+usenet_at_irc.pl> wrote:

> ja miałem prawie milion .. :))

Hmm.. pare dni temu na PWr padl mi router - jak sie okazalo byl
kompletnie zatkany obsluga ruchu z jednego windowsa (ok, 3MB/s,
iptables sie nie wyrobilo bo to tylko p133). Winny windows zostal
odwirusowany i nie zajmowalem sie tym wiecej,ale jesli to sie do czegos
przyda to moge poszukac co to bylo za dziadostwo.

--
Bartlomiej Golenko
bartek_at_zts.ita.pwr.wroc.pl