Re: SDI ciekawostka

Autor: Dariusz K. Ladziak (ladzk_at_waw.pdi.net)
Data: Wed 25 Feb 2004 - 01:25:30 MET

On 24 Feb 2004 08:59:13 +0100, januszek
<januszek_at_ktory.nie.lubi.spamu.dlatego.prosze.to.wyciac.irc.pl> wrote:

>Eee... Po prostu pozamominali jak to bylo 5, 10 , 15 lat temu...

Wiesz, ja nie zapomnialem jak zaczynalo 0-202122 i limit stu wybran do
porzucenia zadania nie zawsze mi w skrypcie wystarczal... I nie
zapomnialem ze numer telefonu wykreca sie (tak, wykreca a nie w
klawisz stuka) olowkiem a nie palcem - olowek rzecz nabyta a palca
szkoda, mozna sobie znaczoco utrzec jak sie ze Sluzewca na Zoliboz
dzwoni (w porywach do trzystu prob - a w desperacji udalo mi sie
znalezc mozliwosc recrossingu przez Koszalin...)

--
DArek