Re: NETIA ADSL

Autor: Janusz - Vahanara (vahanara_at_olimp.gapp.pl)
Data: Tue 24 Feb 2004 - 22:00:42 MET

Nastał nam piękny 24 luty 2004 roku,
kiedy to mathom posłał(a) w świat wiadomość
<c1g9sj$rei$1_at_atlantis.news.tpi.pl>

> A co te wszystkie Wasze odpowiedzi - z całym szacunkiem - mają wspólnego z
> ADSLem Netii ?? ;) Ja też jestem już zmęczony "polityką" tepsy, ale głową
> muru nie przebijemy ;)

Co tam panie w polityce?
Neostrady trzymają się mocno?

BTW, cóż to za polityka, że mam za drzwiami pociągnięte dwa kabelki
telefoniczne - po jednym leci" Neostrada a w drugim nie ma nawet "planów
Netio-strady"?

Janusz - Vahanara
Jestem tu, by wrzasnąć: Ku-ku-ry-ku!,