Re: Autocom internet

Autor: Mateusz Swatek (mateo_at_ifb.pl)
Data: Tue 24 Feb 2004 - 12:40:50 MET

Uzytkownik "rysioj" <rysioj-nospam_at_ceti.pl> napisal w wiadomosci
> witam..
> czy moglby ktos sie podzielic swoim przemysleniami nt. Autocom (Krakow)
> pakiet biznesowy?
> ... i jak to sie ma do klasycznych dzierzawek ('stalka')?

niestety, jakis czas temu jak rozmawialem z nimi to mieli limity
(jakies chyba 300GB/3 miesiace/2 Mbity)
pozatym troszke mnie przestraszyla polityka - pierw podepniemy kilkuset
klientow, a dopiero potem podniesiemy sobie lacza

pozdrawiam

--
Mateusz Swatek