Re: NETIA ADSL

Autor: Janusz - Vahanara (vahanara_at_olimp.gapp.pl)
Data: Tue 24 Feb 2004 - 11:32:21 MET

Nastał nam piękny 24 luty 2004 roku,
kiedy to mathom posłał(a) w świat wiadomość
<c1f7bs$jc3$1_at_nemesis.news.tpi.pl>

> Wiesz - też zaczynam się nad tym zastanawiać. Jak szukaliśmy operatora,
> rozmawialiśmy ze wszystkimi. Każdy z większych ISP twierdzi uparcie, że
> działa tylko dla "biznesu" i końcowi userzy go nie obchodzą... Coś tu chyba
> nie tak... czy Ci ludzie nie widzą co się w tym kraju dzieje ? Pewnie siedzą
> w swoich wygodnych biurkach w warszawie i snują bajki o polskim prosperity
> .. :/
> A tepsa systematycznie zwija ostatnią milę i dyktuje warunki :/

A co ma TePSA robić? Może jeszcze dopłacać "biznesowym ISP"?
Wszyscy chcą obsługiwać tylko biznes w kilku największych miastach Polski.
I oczywiście mieć za darmo dostęp do klientów TP.

P.s.
http://gsmonline.pl/news/?link=show_details.php?id=8581
"Do końca 2004 TP chce mieć 460.000 klientów Neostrady"

Nawet, gdyby zrealizowali tylko 50% planu, to...

Janusz - Vahanara
Jestem tu, by wrzasnąć: Ku-ku-ry-ku!,