Re: Ankieta - praca doktorska - ogromna prośba

Autor: Lukasz Kozicki (ROT13yxbmvpxv_at_vg.cy.invalid)
Data: Mon 23 Feb 2004 - 21:16:43 MET

Umieść lepiej tę reklame na www...

> 6. Czy przewiduje Pan(i), że w najbliższej przyszłości będzie korzystać z
> Internetu w większym zakresie niż obecnie? (przy właściwej odpowiedzi proszę
> zaznaczyć "x"):
> - tak
> - nie
> - nie wiem

Brak IMHO "w większym zakresie nie da rady, doba jest za krótka".
Obawiam się, ze możesz się zdziwić z ilości takich odpowiedzi.

> 4. Czy zna Pan(i) następujące rodzaje reklam internetowych? (przy właściwej
> odpowiedzi proszę zaznaczyć "x", jeśli nie zna Pan(i) żadnego z niżej
> wymienionych rodzajów reklamy proszę przejść do pytania nr 6):
> [...]

IMVHO brak tu pytania o spam.

> 11. Czy zdarza się Panu(i) omijać reklamy internetowe? Jeśli tak to w jaki
> sposób?

No cóż, nie odppowiedziałbym na to pytanie. Nie po to blokuję reklamy,
by jakiś marketoid szukał sposobu na ominiecie moich blokad.

Pozdrawiam,

--
Łukasz Kozicki
http://nospam-pl.net/