Re: Polpak-T czy BDI

Autor: Jaroslaw Druzbinski (comnet_at_[nospam.)
Data: Mon 23 Feb 2004 - 20:11:36 MET

Uzytkownik: Konrado5 <konrado5_at_megapolis.pl> napisal:

> Jakie łącza są według was lepsze: Polpak-T czy BDI z Netii i dlaczego?

Generalnie POLPAK jest calkiem dobry. Pomijajac fakt ze sie nie moga
dogadac z dawnym POL34 to wszystko dziala poprawnie i bez zarzutow. Jedyny
problem to przycinanie lacz. Obecnie na laczu POLPAK-T 2 Mb/s da sie
wyciagnac max 1,8 Mb/s. Tlumacza to technologiom co jest dla mnie
oczywiscie wielka bzdura. Czasami jak im sie cos pozypie i puszczaja ruch
przez inne routery wowczas przez okres awarii spoko idzie 2 Mb/s. Jednym
slowem ja czuje sie oszukiwany.
Reasumujac poza tym jednym problemem jestem zadowolony a mam 4 polpaki.

--
Jaroslaw Druzbinski
art. 54 Konstytucji RP "Kazdemu zapewnia sie wolnosc wyrazania