Re: TPNET - POL34

Autor: Miroslaw Luc (mirecki_at_nask.pl)
Data: Mon 23 Feb 2004 - 15:16:15 MET

gtk_at_adm <xgtk7x_at_gazxeta.pl> wrote:
: Dnia 2004-02-20 09:16,Użytkownik OGONek~ napisał:

:> Ja dokladnie na wlasnym przykladzie wiem jaka oferte dostalem od TPSA
:> jak musialem przelaczyc kabelek z jednej szafy do drugiej.

: Musiales ? To jakas kara byla? Zla oferta, wybrales inna, w czym problem?

Zeby sie przepiac do kogos innego, musial przepiac kabelek. A problem byl
taki, ze Tepsa nie chciala przepiac kabelka. Troche jasniejsze?

-Mirek