Re: TPNET - POL34

Autor: Piotr Klaban (makler_at_man.torun.pl)
Data: Mon 23 Feb 2004 - 09:55:12 MET

In article <idhlt06dlu96.dlg_at_vahanara.pl>, Janusz - Vahanara wrote:

> No, to jestem zdziwiony.
> Kiedy UPC zakładało mi kablówkę od razu dostałem na końcu kabla rozdzielacz
> sygnału.

Jak ja podpisalem umowe z Petrusem poza ich siedziba, to:
- zdziwilem sie, ze koszt gniazdka to 50 EUR (teraz zastosowali
  przelicznik 1 EUR = 10 PLN, albo koszty im wzrosly dwukrotnie,
  pewnie przez to, ze internet musza instalowac ...)
- nie dostalem kopii umowy, ktora podpisalem, chociaz Energetyka
  swoja kopie umowy mi przyslala poczta; nie dostalem takiej umowy
  nawet, gdy o nia prosilem podczas aktywacji sygnalu;
- nie dostalem informacji, ze moge odstapic od umowy w ciagu
  10 dni, czego wymagalo prawo przy podpisywaniu umow poza siedziba ...

Moze UPC jest dobre, moze Aster jest dobre. Petrus tez jest dobry,
na moje potrzeby obecnie wystarczy. Tylko po co wprowadzaja oplate
500 pln za rezygnacje z ich uslug? [pytanie retoryczne].

EOT

--
Piotr Klaban