Re: kablówka, webstar - można szybc

Autor: venire (venire_at_planet-d.net)
Data: Sun 22 Feb 2004 - 12:04:55 MET

> się jakoś....?
> 1) NTG

bardzo ntg....

> 2) Raczej się nie da (a poza tym to nieetyczne). Modem zasysa konfig z
> serwera; starsze modele Motoroli można było oszukać doprowadzająć do
> pobrania konfiguracji z własnego serwera po stronie LAN - nie liczyłbym na
> to w tej sytuacji.

w starszych ? ;]
nawet motorola 5*** korzystając z DOCSIS 1.1 jest podatna na prostą
podmianę tegoż pliku konf. cały problem polega na tym, że te modemy są
zależne od wysyłanego na broadcast wywołania....

...ale fakt, to jest 'nieetyczne'

--
Venire/dBeast^Hc3^DMA
'Uczony jest człowiekiem, który wie o rzeczach nieznanych innym i nie ma