Re: SDI ciekawostka

Autor: Dariusz K. Ladziak (ladzk_at_waw.pdi.net)
Data: Sun 22 Feb 2004 - 01:40:42 MET

On 21 Feb 2004 08:54:03 +0100, januszek
<januszek_at_ktory.nie.lubi.spamu.dlatego.prosze.to.wyciac.irc.pl> wrote:

>Przeczytaj ponownie co napisałem. Potem jeszcze raz i jeszcze raz. Aż zrozumiesz.

No wiec wlasnie nie da sie zrozumiec co napisales. Jesli TPSA
zawierala umowe o swiadczenie uslugi SDI ze STALYM adresem IP to zeby
moc dowolnie zmieniac ten adres musi wypowiedziec stosownym aneksem
warunki owej umowy. A jak chce zmienic bez wypowiadania warunkow to
rowniez aneksem powinna ze stosownym wyprzedzeniem (bo IP to kwestia
techniczna i zrozumiale jest ze operator moze miec potrzebe
pozmieniania adrsow dla lepszego ich zagregowania - zeby chocby
tablice rutingu byly bardziej zwarte) tak aby klient mial czas sie do
owej zmiany przygotowac.
A traktowanie adresow okreslonych w umowie jakostale tak jak sie
traktuje adresy dynamicznie przydzielane to robienie frajera z klienta
- ukochane zajecie monopolistow...

--
Darek