Re: VAT na Internet

Autor: Adam Paluch (adam_at_bluu.net)
Data: Sat 21 Feb 2004 - 21:59:24 MET

M. Tankard wrote:
> Mamy wynegocjowane okresy przjesciowe na obniżone stawki na niektóre
> artykuły, reszta - w tym internet ma być opodatkowywana stawką
> podstawową, to się nazywa harmonizacja systemów podatkowych w UE ....

no pod wzgledem tlumaczenia i zapisow cud miod i orzeszki ale czemu zdajesie
Irlandia (podaje czysto przykladowo jak sie myle niech mnie ktos poprawi) ma
3% VAT na Internet ? Ni to stawka podstawowa ni to stawka obnizona ...
rozumie ze to ta czesc "rowniejsza" UE ?

--
Adam Paluch <adam_at_bluu.net>
bluuu.NET, Sosnowiec