Re: TPNET - POL34

Autor: gtk_at_adm
Data: Sat 21 Feb 2004 - 19:46:54 MET

Dnia 2004-02-21 19:01,Użytkownik fanthom_at_icpnet.pl napisał:

> No to witamy pracownika TPSA.

zapomnialem, pracownik tpsa jest beee ;))))

Chcialem Ci jedynie uzmyslowic ze przecietny uzytkoenik internetu troche
inaczej z niego korzysta niz Tobie sie wydaje. Widze jednak ze pewne
fakty do Ciebie nie dotra.

> Ty.

Przeczytaj jeszcze raz od poczatku, z mojej strony EOT

--
  Carlos
| #    odpowiadajac  usun 'x' z adresu email   # |