Re: Problem z dostępem

Autor: Szymon Sokół (szymon_at_bastard.operator.from.hell.pl)
Data: Sat 21 Feb 2004 - 14:17:21 MET

On Sat, 21 Feb 2004 11:14:20 +0000 (UTC), " jami" <jameson1_at_NOSPAM.gazeta.pl>
wrote:

>To są wszystko legalnie nabyte ebooki, a to że kolega nie chce za to kasy to
>jakieś przestępstwo?Poza tym jest tam wiele jego własnej twórczości.Pzdr.

Erm, legalnie nabyte z prawem do nieograniczonej redystrybucji? Kto takie
e-booki sprzedaje?

--
Szymon Sokół (SS316-RIPE) -- Network Manager                                B
Computer Center, AGH - University of Science and Technology, Cracow, Poland O