Re: TPNET - POL34 [OT]

Autor: Wojciech Myszka (myszka_at_norka.eu.org)
Data: Sat 21 Feb 2004 - 13:35:35 MET

On 21 Feb 2004 11:43:14 GMT, Piotr KUCHARSKI <chopin_at_sgh.waw.pl>
wrote:

>No coś Ty! Socjalistyczne jest nastawione na zysk (dyrekcji), bez
 [...]
 No dobra - to w końcu Ty jesteś bliżej fachowców, ale ja to
 zapamiętałem inaczej: zysk (dyrekcji) zależny był od jej znajomości,
 w taki oto sposób, że to one decydowały czy było się dyrektorem firmy
 o dobrej pensji czy też odwrotnie...

 Natomiast to jak TP SA rozprawiła się (wbrew naszemu Narodowemu
 Interesowi) z konkurencją w połączeniach międzysstrefowych świadczy,
 że dziś, jeżeli tylko się okaże, że z taryfikacji za ruch między
 POL34 a ich siecią, tudzież z dzierżawy studzienek i kanałów w
 miastach da się lepiej żyć niż z podłączania telefonów i dostarczania
 internetu - da sobie z tym ostatnim spokój...

 Nawet jeżeli ktoś, gdzieś, widział jakieś zapisy mówiące że powinno
 być inaczej :-)

Wojtek ---(___C'>