Re: TPNET - POL34

Autor: Janusz - Vahanara (vahanara_at_olimp.gapp.pl)
Data: Sat 21 Feb 2004 - 07:20:12 MET

Nastał nam piękny 21 luty 2004 roku,
kiedy to Adam Paluch posłał(a) w świat wiadomość
<c16bap$47d$1_at_news2.ipartners.pl>

> nic o nas bez nas, pojawi sie w odpowiednim czasie
> chyba latwo zauwazyc ze jest to grafika, jak bedzie trzeba bedzie link
> a pozatym o co chodzi ;-)
Z *pełną premedytacją* wcielam się w rolę Klienta Szaraka, który nie
analizuje kodu i nie wie, że to tylko obrazek i powinien szukać innej
strony. :-)

> zreszta google tez nie bola ;-)
Z Googla mam ten link.
A nie ten, który mi podałeś.
> podalem adres do informacji jakie chciales
> zasiegnac

P.s.
Podpięcie tego drugiego linka pod obrazek "Sieci osiedlowe" nie przemęczy -
IMHO - webmajstra. :-)

Janusz - Vahanara
Jestem tu, by wrzasnąć: Ku-ku-ry-ku!,