Re: Problem z dostępem do serwera.

Autor: Andrzej P. Wozniak (usher_at_f2virt.onet.pl)
Data: Sat 21 Feb 2004 - 01:43:04 MET

Osoba podpisana jako Jakub "Venom" Żukowski <venom_at_nospam.venomski.com>
w artykule <news:c163gu$60g$1_at_atlantis.news.tpi.pl> pisze:

> Witam,
> [ciach]
> Czy ja zle zrozumialem, czy prosisz o pomoc w sciagnieciu ksiazek w
> formie elektronicznej ktorych rozpowszechnianie jest niezgodne z
> polskim prawem ? Chyba, ze to sa jedne z tych ebookow rozprowadzanych
> poprzez allegro typu: Kup i odsprzedaj dalej.

Może źle zrozumiałeś... Może to miała być pułapka na naiwniaków nie
używających Windows Update. Jakaś tam dziura w WebDav była...

--
Andrzej P. Woźniak  uszer_at_pochta.onet.pl  (zamień z<->h w adresie)
Harbour - 32-bitowy kompilator Clippera - już v.0.43 free software