Problem z dostępem do serwera.

Autor: jami (jameson1_at_WYTNIJ.gazeta.pl)
Data: Fri 20 Feb 2004 - 23:54:38 MET

Witam.Ostatnio został udostępniony serwer gdzie są ebooki które można
ściągać za darmo.Właściciel serwera podał adres, hasło i login.Ja chcąc się
tam zalogować zmieniłem w opcjach internetowych na pasywny protokuł FTP i
chcąc się zalogować napotkałem na problem.Najpierw pojawił mi się komunikat,
że "Protokół FTP nie szyfruje ani nie koduje haseł i innych danych przed
wysłaniem ich do serwera.W celu ochrony bezpieczeństwa haseł i innych danych
użyj zamiast protokołu FTP Folderów sieci Web(WebDav)".Potem po kilkukrotnej
próbie zalogowania pojawia się komunikat:"Błąd folderu FTP - Wystąpił błąd
podczas dostępu do folderu.Upewnij się, czy nazwa pliku została wpisana
poprawnie i czy masz uprawnienia dostępu do tego folderu.Szczegóły - Sesja
FTP została zakończona.".Dodam, że login i hasło jest prawidłowe, ponieważ
inni nie maja z tym problemu.
Po wielu dniach prób wreszcie pojawiła mi się zawartość serwera ale
kopiowanie z niego było niemożliwe.Przy próbie skopiowania pojawiał się
komunikat połączenie z serwerem zostało przerwane bądź po prostu nic się nie
działo.W czym jest problem? Do tego dodam że do tej pory nie moge się
połączyć z żadnym serwerem.