Re: TPNET - POL34

Autor: Janusz - Vahanara (vahanara_at_olimp.gapp.pl)
Data: Fri 20 Feb 2004 - 22:29:01 MET

Nastał nam piękny 19 luty 2004 roku,
kiedy to ROBBO 2 posłał(a) w świat wiadomość
<c11ljd$frt$1_at_news.onet.pl>

> Sa to przedewszystkim firmowe lany polaczone ze swiatem.
> To one placa serwisowym prawniczym czy informmacyjnym za content.
> To pracownicy tych firm sa celem reklamodawcow bo
> a) maja wplyw co firma kupuje
> b) maja bardzo sprofilowany sposob korzystania z sieci przez co trafia sie
> do nich niemal idealnie.

19 lutego 2004 r. - ostateczny krach systemu korporacji (portalowej i
serwisowej ;-).
Agora zamyka Dziecko, Kuchnię oraz Samochody.
Znika Interia, Gry OnLine, msza za Wirtualną Polskę nie została w
niebiosach wysłuchana...

Nastał dzień apokalipsy. Werdyktem sędziów dnia ostatecznego ogłoszono, że
kulturalno-społeczno-rozrywkowy internet "po godzinach" nie ma podstaw by
istnieć.

Wysłannicy z piekła rodem donoszą, że podobny los czeka telewizję, kolorową
prasę i radio. Telewidzowie, czytelnicy i słuchacze nie są warci funta
kłaków i nie ma najmniejszego sensu dla nich wydawać prasy czy nadawać
program TV.

P.s.
Ponownie w tym wątku dziękuję Ci za poprawienie nastroju.

Janusz - Vahanara
Jestem tu, by wrzasnąć: Ku-ku-ry-ku!,