Re: TPNET - POL34

Autor: Janusz - Vahanara (vahanara_at_olimp.gapp.pl)
Data: Fri 20 Feb 2004 - 22:10:42 MET

Nastał nam piękny 18 luty 2004 roku,
kiedy to Paweł Małachowski posłał(a) w świat wiadomość
<20040218190455.A44018_at_shellma.zin.lublin.pl>

> Proponuję EOT, bo od dziś problem dojścia z TPSA do LubMAN-EDU zniknął;
> poczytaj sobie za to: http://www.bg.umcs.lublin.pl/lubman.htm
> (w szczególności popatrz na datę, a sprawa zaistniała znacznie wcześniej).
Zgadzam się z Katarzyną Pacherovą.
Cytować bitmapy nie będę, każdy ten fragment może doczytać.
IIRC (w skrócie), to TP wycina(ła) ruch komercyjny, MANy w odpowiedzi
zablokowały ruch akademicki.
Na całym zamieszaniu ucierpieli studenci.

> Właśnie by się nie zgadzało -- posiadając łącze do Polpaku miałem głównie
> ruch z sieciami innych niż Polpak operatorów.
Gdyby klienci Neostrady tak często korzystali z zasobów innych sieci, to TP
nie mogłaby sobie pozwolić na taką "sytuację strajkową" i szybko ugięłaby
się pod naciskami MANów.
I to jest fakt, w odróżnieniu od różnych spekulacji i pobożnych życzeń co
poniektórych dyskutantów.

> Smutne.
Ale prawdziwe.

> Tu, jeśli coś działa gorzej od SDI, to usera szlag trafia.
(...)
> Chyba większość odbiorców siedzi na Futuro, odrobina na Netii, natomiast
> Polpak w ASK-ach/osiedlówkach prawie nie istnieje.
Nie ma znaczenia dostawca, jeżeli na 1mbps przypada 200 lub więcej
użytkowników. Cudów nie ma.

Janusz - Vahanara
Jestem tu, by wrzasnąć: Ku-ku-ry-ku!,