Re: TPNET - POL34

Autor: RusH (rush_at_pulse.pdi.net)
Data: Fri 20 Feb 2004 - 02:36:35 MET

makler_at_man.torun.pl (Piotr Klaban) wrote :

> O Aster nie rozmawialem

Przeciez dyskusja jest na temat sieci kablowych a Aster taka
niewatpliwie JEST.

>. Watek wspominal o trudnosciach w
> podpieciu innego komputera niz domyslny. Ale po co ja Ci to pisze,
> mozesz to przeciez przeczytac kilka listow wyzej/nizej w tym samym
> watku.

Jak wdac na przykladzie Astera skonfigurowanie przyjaznego interfejsu
NIE JEST fizyka jadrowa i jakos MOZNA to zaimplementowac bez 20 lat
stazu w Nasa.

> Za swoje :)

nieee, masz skonfigurowany dostep z nowym MAC'iem.

Moze sprecyzuje ze chodzilo mi o ten fragment twojej wypowiedzi :

>Inna sprawa, ze nr MAC mozna zmienic i dziwne, ze kablowka nie pozwala
>okreslic kilku numerow MACowych przypisanych do danego gniazka (choc
>pewnie nie przypisuja ich do gniazdek, a jedynie do numerow IP).

Pozdrawiam.

--
RusH   //
 http://pulse.pdi.net/~rush/qv30/