problemy z isdn

Autor: wojtek (wojtek53_at_WYTNIJ.gazeta.pl)
Data: Fri 20 Feb 2004 - 01:09:07 MET

mam taki problem: jest w domu isdn i chce do niego podlaczyc zwykly modem w
pakiecie TP tym co daje 30 godzin, na zwyklej lini wszystko bylo ok, ale
teraz polaczenie niby sie zestawia poprawnie, ale gdy tylko proboje wejsc na
jakas strone www albo w jakikolwiek inny sposob uzyc sieci (np gg) to wogole
nie ma przesylu informacji (znaczy ja wysylam informacje do TP, ale oni nic
nie odsylaja), i po chwili wyskakuje okienko ze polaczenie jest zerwane (w
logach pisze: remote modem hang up, no carrier itd), przypuszczam ze cos zle
skonfigurowalem (ale probowalem juz chyba milion sposobow), czy ktos wie o
co chodzi?, a moze przy laczeniu z isdn trza cos ustawiac inaczej niz dla
lini analogowej? czy to moze byc wirus?