Re: TPNET - POL34

Autor: ROBBO 2 (robbo2k_at_op.pl)
Data: Thu 19 Feb 2004 - 07:41:31 MET

Użytkownik "Pawel Dunczewski" <pduncz_at_hell.org.-AntySpam-.pl> napisał w
wiadomości news:slrnc3817o.mkb.pduncz_at_zodiac.mimuw.edu.pl...
> W wiadomości <c0v0uh$8aq$1_at_news.onet.pl>
>
> a tak z ciekawości, gdzie właściwie, poza pozostałym 10% neostradzistów,
> siedzą użytkownicy stanowiący dla dostawców contentu istotną wartość?

Sa to przedewszystkim firmowe lany polaczone ze swiatem.
To one placa serwisowym prawniczym czy informmacyjnym za content.
To pracownicy tych firm sa celem reklamodawcow bo
a) maja wplyw co firma kupuje
b) maja bardzo sprofilowany sposob korzystania z sieci przez co trafia sie
do nich niemal idealnie.