Re: kto zarzada ...@autograf.pl

Autor: Tom(asz) (tomisso_at_gazeta.pl)
Data: Wed 18 Feb 2004 - 14:09:19 MET

> Czesc,
> Od kilku dni dostaje "nie ciekawe" maila od jednego z uzytkownikow
> maila ......._at_autograf.pl.Mozecie mi powiedziec gdzie mozna zalozyc maila o
> tej domenie jakas strone ,kontakt itd.Probowalem na google ale nic.kto
> obsluguje ta domene
> dzieki z pomoc

Przeglądarka domen http://whois.dns.pl/cgi-bin/whois.pl
Aby sprawdzić czy dana domena jest wolna, wpisz jej nazwę poniżej i
wciśnij przycisk "Sprawdź".

Aby znaleźć informacje na temat zarejestrowanej domeny wpisz jej nazwę
poniżej i wciśnij przycisk "Szukaj w bazie WHOIS".

www.

Wynik poszukiwań

Domena:

domena: