Re: .edu.pl dla mas?

Autor: Wiesiek (spam_at_op.pl)
Data: Wed 18 Feb 2004 - 08:40:48 MET

On Wed, 18 Feb 2004 07:23:01 +0000 (UTC), artur@_il.pw.edu.pl wrote:

>Nie jestes w stanie zrozumiec, ze zeby zrobic portal trzeba wlozyc duzo
>pieniedzy, a nie wloze pieniedzy dopoki nie bede pewny jakosci prawa.
Dokladnie.
Moj klient bral wszystko na siebie jako osobe prywatna.
To ma swoje minusy przy wymianach banerow... Wiadomo firmy chca miec
fakture itp.

Po za tym zostaje problem ludzi ktorzy musza to jakos zlozyc do kupy.
Jedna osoba nie jest w stanie przygotowac chocby najprostrzego portalu
tematycznego. Zaznaczam wyraznie _PORTALU_ a nie tandetnej strony
zawierajacej kilka informacji.

A NASK naskiem... domena moze zawsze zniknac i ciezko bedzie z
dochodzeniem praw. Zawsze istnieje jeden przewodni motyw:
Nask: nie zaplacil pan faktury
Klient: nie dostalem jej wogole
Nask: wyslalismy ja i wrocila do nas z adnotacja ze pan nie zgadza sie
na jej odbior
Klient: ????
Nask; Czas oplaty za domene minal wiec zostala ona skasowana

Potem tylko zaczyna sie zabawa z ksiegowoscia i roszczenie sobie praw
kiedy to ktos inny podpatrzy taka sama domene i ja zarejestruje.

--
Wiesiek