Re: TPNET - POL34

Autor: jarek (jarek_at_fake.address.from.pl)
Data: Wed 18 Feb 2004 - 00:01:56 MET

Janusz - Vahanara wrote:
> Na całą kablówkę? :-p
> Także na p2p i to nie od północy do świtu?

Nie ma ograniczen, w zasadzie to cala dobe mozesz ssac na maxa.
Oczywiscie byly przejsciowe problemy po tym jak nam TPSA zdegradowala
polpaka, albo po tym jak nam sprzedala 2x2Mbps podlaczone do jednego
traktu 2Mbps i zapomnij o reklamacji, cir byl zapewniony reklamacji nie
ma. Teraz jest spoko, bo mamy dodatkowe Nx2Mbps z Netii i jak co to
grzecznie Panom z TPSA podziekujemy a jak w Netii bedzie zle to jest
jeszcze telenergo. :)

Sprzedajemy lacza 256/128/64Kbps i zganij co najczejsciej kupuja -
64Kbps, bo to wystarcza wiekszosci i jest na kazda kieszen.

> Ja mam na Neo 512 kbps 24 godziny na dobę przez 365 dni w roku.

A ja mam do dyspozycji 10Mbps 24h na dobe przez 365 dni w roku i jeszcze
mi za to placa - wczoraj naprzyklad ssalem z icmu ISO Mandaryki i
lecialo sobie 245KB/s. :)

Pozdrawiam Jarek