Re: TPNET - POL34

Autor: Janusz - Vahanara (vahanara_at_olimp.gapp.pl)
Data: Tue 17 Feb 2004 - 23:55:00 MET

Nastał nam piękny 17 luty 2004 roku,
kiedy to fanthom_at_icpnet.pl posłał(a) w świat wiadomość
<Pine.LNX.4.44.0402172348570.7932-100000_at_icpnet.pl>

> A numery buta wszystkich pracownikow tez Ci dostarczyc.
> no wybacz, ale inaczej tego nie moge skwitowac.
No cóż, wyniki TP S.A. znam, bo są podane do publicznej wiadomości.
Jak mam to skwitować? :-)
Skwitować - bo tu się dyskusja na rzeczowe argumenty urywa.
Aha, o obuwiu w TP w raporcie nie ma ani słowa.

> A zatem zapraszam do podpisania umowy....
Zapraszam przedstawiciela handlowego do Katowic.

BTW, ile mnie będzie kosztował dostęp do samego forum?

Janusz - Vahanara
Jestem tu, by wrzasnąć: Ku-ku-ry-ku!,