Re: TPNET - POL34

Autor: Janusz - Vahanara (vahanara_at_olimp.gapp.pl)
Data: Tue 17 Feb 2004 - 23:43:54 MET

Nastał nam piękny 17 luty 2004 roku,
kiedy to Paweł Małachowski posłał(a) w świat wiadomość
<20040217223255.E23017_at_shellma.zin.lublin.pl>

> Ależ np. komercyjni klienci LubMAN mają osobny AS i osobne łącza, w tym
> *do TPNetu przez GTS*, więc ,,zadekowanie'' możesz sobie odpuścić
Poszukaj w wątkach związanych z tematem, a znajdziesz.

> patologie w innych MAN-ach mnie w tym
> kontekście nie interesują, zawsze na tej potencjalnej wielkiej-wypaśnej
> rurze między POL34 a TPSA można wyciąć niejasne prefiksy.
No i TP z MANami robią ten porządek. Aż kurz i wióry lecą.

> A ja na Polpaku z gromadą zasysaczy zliczałem ruch do AS-a TPNetowego
> i `resztę', i wyszło mi, że ruch z hostami w TPNecie lecący tym Polpakiem
> to mniejszość.
Jak dobrze zrozumiałem, to ruch p2p z waszej sieci do TPNET był raczej
znikomy?
To by się zgadzało, z tym, co w tym wątku napisałem o kolejkach Muła.
Wielki intranet, jakim jest sieć TP lepiej sprawuje się we "własnym
gronie".

> Chyba nawet najgorszy dostawca w Lublinie nie ma takiej nadsubskrypcji.
> Przy pół tysiącu kupuje się tu spokojnie kilka megabitów.
> A przecież to ,,Polska B''.
To Śląsk zaliczam już do polski C.
Userów mniej ale łącza też wiele słabsze.
Statystyczne 1kB/s na użytkownika to żadne cudo.

Janusz - Vahanara
Jestem tu, by wrzasnąć: Ku-ku-ry-ku!,