Re: TPNET - POL34

Autor: gtk_at_adm
Data: Tue 17 Feb 2004 - 23:39:29 MET

Dnia 2004-02-17 23:18,Użytkownik Andrzej Resztak napisał:

> O, dla mnie to nowość, ale w negocjacjach nie uczestniczę
> i nie wiem jakie byly aktualnie propozycje. Niemniej od czerwca
> TPSA jak pisalem tnie ruch EDU kierowany do niej i o zadnej
> propozycji nie slyszalem.

Przeczytaj informacje Konrada Plicha, zapoczatkowal ten watek.

[...]
> Uwazam, ze sprawy peeringu miedzyoperatorskiego
> powinna regulowac Ustawa, podobnie jak to jest z rynkiem telefonicznym.
> Inna sprawa, ze nasze Ustawy sa dalekie od doskonalosci, tak
> samo jak ich egzekwowanie. I rozsądną Ustawę mozna napisac,
> ale to wymaga wysilku, a pozniej trzeba ją przepchac przez
> proces legislacyjny, wbrew bardzo wpływowemu kapitałowi.
> Moze się znajdzie ktos na tyle zdeterminowany, ze da radę?
> Niestety, nie wierzę.

Majac firme, widzac dziurawe prawo, jak postapisz? etycznie? czy aby
Twoja firma przynosila wieksze zyski, co przelozy sie na wiekszy rozwoj.
Kapitalizm nie jest doskonaly. Prawo jest zle? - to nie do tepsy tylko
do wladzy naszego kraju.

> MANy po degradacji przez TPSA łącz bezposrednich puscily
> ruch EDU najlepszą trasą jaką mogly, przez zagranicę.

'degradacja' nastapila w polowie stycznia. Blokada bramek przez pol34 w
ubiegly piatek, blokada dotyczy rowniez zasobow EDU. Ok many COM nie
chce za darmo udostepniac swojej tresci tpnetowi, maja do tego prawo.
Jednak many EDU utrzymywane sa w przewazajacej czesci, jak nie w calosci
z pieniedzy podatnikow, chyba jest roznica.

--
  Carlos
| #    odpowiadajac  usun 'x' z adresu email   # |