Re: TPNET - POL34

Autor: RusH (rush_at_pulse.pdi.net)
Data: Tue 17 Feb 2004 - 23:18:35 MET

Marcin Jurczuk <spock_at_stars.eu.org.usunto> wrote :

> Ty chyba naprawdę nie wiesz o czym mówisz.

raczej ty

> Jak masz starą instalację to masz do wymiany kable, wzmacniacze na
> te z kanałem zwrotnym - czyli _BUDUJESZ_ nową sieć w starych
> szafkach i dziurach.

ok, u mnie jest szafka z takim wlasnie wzmacniaczem od 3 lat ...i od 3
lat Aster mowi "po wakacjach" :). Nagle po wakacjach przeczytalem na
rachunku Astera "UWAGA - bedziemy panstwa podlaczac do internetu" ...
obudzili sie tego samego dnia gdy TPsa oglosila "testowanie NEO za
1zl". Zgadnij co - dalej w piwnicy wisi szafka Astera z kanalem
zwrotnym i NADAL Aster mowi "po wakacjach".

Pozdrawiam.

--
RusH   //
 http://pulse.pdi.net/~rush/qv30/