Re: TPNET - POL34

Autor: Janusz - Vahanara (vahanara_at_olimp.gapp.pl)
Data: Tue 17 Feb 2004 - 23:02:56 MET

Nastał nam piękny 17 luty 2004 roku,
kiedy to jarek posłał(a) w świat wiadomość
<14508-1077053356_at_host1.net81.citysat.com.pl>

> A znasz inny lepszy sposob na identyfikacje klienta i przydzielenie mu
> ta droga adresu ip czy moze wolisz wolna amerykanke?

Nie, "wolną rosjankę". Klient, niczym chłop pańszczyźniany, przypisany
dożywotnio do MAC adresu.

Zapytaj na 800 102102 jak oni to robią, że nie ma znaczenia MAC adres, a
klient jest jednoznacznie zidentyfikowany? A nawet IP (pewnie cudem)
dostaje.

Technologia z innej galaktyki czy może z Archiwum X?

Janusz - Vahanara
Jestem tu, by wrzasnąć: Ku-ku-ry-ku!,