Re: TPNET - POL34

Autor: gtk_at_adm
Data: Tue 17 Feb 2004 - 21:13:16 MET

Dnia 2004-02-17 19:26,Użytkownik Marcin Markowski napisał:

> Kurnik jest komercja.

No to leci przez telie tak jak zasoby edu, widocznie jest lepszy i
gorszy klient komercyjny w pozmanie

> Zakreciles sam siebie. POZMAN od dluzszego czasu ma innego dostawce na
> tranzyt za granice dla klientow komercyjnych. Telia i GEANTem puszczaja
> tylko ruch edukacyjny, a to, ze o2.pl leci z TPNET (choc nie zawsze)
> Telia wyjasnilem we wczesniejszym poscie. A dlaczego 'edu' jest karta
> przetargowa? Nie wiem, moge jedynie snuc domysly (tak jak TPSA ceni
> sobie styk ze soba ze wzgledu na ilosc uzyszkodnikow, tak POZMAN ceni
> sobie zasoby umieszczone w czesci edu).

Moze zle sie wyrazilem. Cala sprawa toczy sie o styk a raczej
wprowadzenie oplat dla pol34 za ruch komercyjny. EDU w ofercie pozostaje
na tych samych zasdach. A many zamknely bramki wlasnie dla ruchu edu.
Jezeli infrastruktura edu powstala za pieniadze podatnikow to dlaczego
'ktos' ogranicza do niej dostep?

Jezeli chodzi o dostawce dla pozmanu na tranzyt za granice to sie
zgadzam, jednak tranzyt za granice to nie tranzyt do tpnetu. Telia nie
swiadczy uslug tranzytu po kraju.

--
  Carlos
| #    odpowiadajac  usun 'x' z adresu email   # |