Re: TPNET - POL34

Autor: Janusz - Vahanara (vahanara_at_olimp.gapp.pl)
Data: Tue 17 Feb 2004 - 20:47:38 MET

Nastał nam piękny 17 luty 2004 roku,
kiedy to ROBBO3 posłał(a) w świat wiadomość
<c0tqkk$28k$1_at_news.onet.pl>

> Bo reszta polskiego internetu CIESZY sie z glopotow MANow bo beda mieli
> klientow.
Prawie całą reszta cieszy się z "głupoty i kłopotów" MANów, poza np. takim
ICPNetem - tym klientów obecna sytuacja nie napędzi.
BTW znamiennym jest, że najgłośniej gardłują ludzie z ICPNet.

> Boli cie to ? A niepotrzbnie jak user tpsa przciez nie korzystasz wiec czym
> sie martwisz.
Nie, raczej trochę śmieszy.

> A jesli boli to znaczy ze korzystasz.
Nieświadomie, przez czysty przypadek?
Bo świadomie to nie - Allegro już tam nie ma.

Janusz - Vahanara
Jestem tu, by wrzasnąć: Ku-ku-ry-ku!,