Re: TPNET - POL34

Autor: Janusz - Vahanara (vahanara_at_olimp.gapp.pl)
Data: Tue 17 Feb 2004 - 20:17:41 MET

Nastał nam piękny 17 luty 2004 roku,
kiedy to ROBBO 2 posłał(a) w świat wiadomość
<c0t8vp$hj6$1_at_news.onet.pl>

> Chyba zartujesz. Gdyby odciac tepse od pozostalych operatorow to nie byloby
> zle.
> 200 tys ssaczy rozniosloby by BOKI w pyl.
O.K. Zadzwoniłbym na 800102102 ale...
Od piątku Muł działa mi zdecydowanie lepiej. :-)
I ciągle nie znalazłem żadnej "treści" do której miałbym zablokowany
dostęp.

> A pozostali operatorzy by sie ladnie z peerowali :)
I nadal żebrali o dostęp do TPNETu?

Janusz - Vahanara
Jestem tu, by wrzasnąć: Ku-ku-ry-ku!,