Re: TPNET - POL34

Autor: Janusz - Vahanara (vahanara_at_olimp.gapp.pl)
Data: Tue 17 Feb 2004 - 20:17:32 MET

Nastał nam piękny 17 luty 2004 roku,
kiedy to Maciej Wierzbicki posłał(a) w świat wiadomość
<c0sg4o$1et6$1_at_news.media4u.pl>

> Dokładnie, lepiej uważaj. Jeszcze się z którąś zderzysz i pójdziesz na
> dno jak Titanic.

Dwa lata temu w spółdzielni provider zaklepał sobie wyłączność na internet
na moim osiedlu. Podłączył tylko dwa wybrane bloki z więcej, niż 100
mieszkań w każdym.

Na szczęście przypłynął lodołamacz "Neostrada" i skruszył krę. :-)

Janusz - Vahanara
Jestem tu, by wrzasnąć: Ku-ku-ry-ku!,