Re: Serwer w obudowie !U

Autor: Kajetan (kajetan_at_chrobot..krakow.pl)
Data: Tue 17 Feb 2004 - 16:58:00 MET

Użytkownik "Tomasz Kwiecinski" <t.kwiecinski_at_WYTNIJ.gazeta.pl> napisał w
wiadomości news:c0sr9g$oap$1_at_inews.gazeta.pl...
> Nie mam pojecia czy to odpowiednia grupa, ale determinacja jest silniejsza
> by zapytac ;)
>
> Potrzebuje zaopatrzyc sie w serwer w obudowie 1U - ceny markowych sa dla
> mnie oszalamiajace(!). Nie potrzebuje szybkiego procesora ani 3 letnich
> gwarancji. Czy moze ktos wie, gdzie moglbym sie tanio zaopatrzyc w podobny
> sprzet lub jakis uzywany markowy?

Kup obudowe advantecha (elmark.com.pl), do tego jakas prostsza lub nieco
lepsza
plyte Intela (WinterPark na i875 albo np. Vero Beach na 7501 dla 2x xeon),
do tego
ram ecc kingstona i juz.