Re: TPNET - POL34

Autor: gtk_at_adm
Data: Tue 17 Feb 2004 - 10:43:18 MET

Dnia 2004-02-17 10:22,Użytkownik Marcin Jurczuk napisał:

> Ty chyba naprawdę nie wiesz o czym mówisz.
> Jak masz starą instalację to masz do wymiany kable, wzmacniacze na te z
> kanałem zwrotnym - czyli _BUDUJESZ_ nową sieć w starych szafkach i
> dziurach.

Dokladnie wiem o czym mowie, jasne ze nie chodzi fizycznie o sam kabel.
Szafki sa, miejsce na kable tez czyli nie ma dodatkowych kosztow dla
firmy obcej. Po prostu brak na inwestycje, ograniczone srodki pozwalaja
na inwestowanie tam gdzie sie to szybciej zwroci. Tyle tylko ze tempo
przy tak ograniczonych nakladach jest bardzo mizerne. I co za tym idzie
ciezko mowic o jakies konkurencji dla TP.

> I teraz sobie policz koszty :)

Spore, ale jakos nie spotkalem sie z biznesem w ktorym sie nie inwestuje
, a tylko narzeka, ze konkurencja ma wiecej klientow i ciezko sie rozwijac.

--
  Carlos
| #    odpowiadajac  usun 'x' z adresu email   # |