Re: TPNET - POL34

Autor: Przemysław Maciuszko (sal_at_hell.pl)
Data: Mon 16 Feb 2004 - 11:22:15 MET

Maciej Wierzbicki <voovoos_at_kis.p.lodz.pl> wrote:

> Nie. Fakt możliwości podłączenia się nie świadczy o fakcie nieistnienia
> rozmaitej maści blokad. Poprosze o następny dowód :->

Zerknij jeszcze raz w <m3n07kc5yj.fsf_at_defiant.pm.waw.pl>
Tam jest napisane iż chodzi o blokowanie dostępu, a nie brak gwarancji
(czyli blokowanie jakości o której Ty piszesz).
Ergo - coby dalej nie bić piany. Jeśli zasób masz dostępny, to nie jest on
blokowany w sposób o jakim pisał Krzysiek. Albo ja po prostu źle to
zinterpretowałem.

--
Przemysław Maciuszko