Re: internet.com.pl

Autor: PiotRek (bell1876.usunto_at_poczta.gazeta.pl.invalid)
Data: Mon 16 Feb 2004 - 09:05:18 MET

Użytkownik "baki" <baki_at_pf.pl> napisał w wiadomości news:1076754813.148146_at_news.mm.pl...
> Orientuje sie ktos moze przypadkiem co sie dzieje z internet.com.pl ?? chyba
> od 2 tyg nie ma tej stronki. a mam tam założoną księge gości i jak nie
> odzyskam moich wpisów to moge sie lekko zdenderwować.
> Moze ewentualnie ktos wie jaka firma go obslugiwala i zna maila do nich ?

Poszperaj na stronie
http://web.archive.org/web/*/http://www.internet.com.pl
(trzeba posklejać linka), może znajdziesz tam jakiś ślad :)

Pobieżnie przeglądając znalazłem taki adres, ale rzecz jasna
nie wiem, czy jest jeszcze aktualny: michau (at) chrzescijanie.pl

Pozdrawiam

--
PiotRek
mailto:bell1876_at_poczta.gazeta.pl