Re: TPNET - POL34

Autor: Andrzej Karpinski (karpio_at_fenix.xyz.lublin.pl)
Data: Sun 15 Feb 2004 - 19:22:43 MET

[...]

> Jeżeli wysyłasz tutaj ten list a by wzbudzić do Was współczucie, to
> obawiam się, że pomyliłeś adres. Jeżeli natomiast aby poinformować
> grupę, to obawiam się spóźniłeś, bo sądzę że większość osób zauważyła
> już poprawę.

Wybacz, ale sie nie zgodze. Uwazam, ze to w porzadku: kazda ze stron
przedstawila swoje stanowisko, a fakt, ze sa one rozbiezne daje
czytaczom mozliwosc wyciagniecia wnioskow samodzielnie. Mi sie bardzo
podoba, ze nie pozostawiono internautow bez komentarza. Bez wzgledu
na opinie jaka maja w tej sprawie (kazdy ma prawo do wlasnej).

k.